2014. május 16., péntek

3. rész





Hola!

Sajnálom, hogy előző héten nem tudtam részt hozni.
A másik: Kicsit szomorúan láttam azt, hogy hiába tettem ki több oldalra is a blogot, nem túl sok visszajelzést kaptam. De persze, igen, új még a blog, meg uncsi..stb. Igen. Természetesen megértem. Még tényleg, nagyon új vagyok, és bocsánatot kérek, minden hibámért. De nagyon-nagyon örülnék neki, ha esetleg lenne valaki, aki esetleg elolvasná ezeket a pár sorokat, esetleg pipálna is. (ne talán-tán megjegyzést is írna, esetleg feliratkozna.) Csak rövidre akartam fogni a szót, remélem ezek után lesz pár visszajelzésem. Addig is meghoztam a 3.részt Harry szemszögéből. Jó olvasást! 
Katherine. xx


Ohh baszki


*Harry szemszöge*

Nem, nem lehet. Nem veszthetem szem elől a csajt. – gondoltam magamban. Mire átverekedtem magamat a hatalmas tömegen, a lányt nem láttam sehol sem. Fasza. Ekkor fejben feltérképeztem minden menekülési tervét.  Elnéztem a wc fele. Nem dehogy. Arra biztos nem ment. Annál talán okosabb. Talán a pult fele. Ez baromság. Hisz onnan jött el. A V.I.P hely kijáratánál. Bingó!
Visszamentem kiindulási helyemhez, ahol drágalátos haverom ücsörgélt ugyan abban a pózban.
- Na mi történt, a mi kis Macsónk elbukott? – kezdte el irritáló hangon mondani Liam.
- De kurvára vicces valaki. – vágtam vissza. – Hol van Zayn?
-  Nem rég lépett le valami csajokkal. – mondta.
- Mikor volt az a „nem rég”?
- Honnan tudjam. 10 perce? – nézett rám.
- Baszki. – ültem le mellé.
- Úgy látszik, elég hamar megnyertem ezt a fogadást. - mondta egy önelégült vigyorral a képén.
- Ki mondta, hogy feladtam? – néztem rá. –Meg fogom szerezni a csajt.
- Akkor miért itt ülsz, és miért nem éppen azokat a béna csajozós szövegeidet nyomatod neki? – kérdezte.
Nem akartam már az elején lelőni a poént, hogy a csaj kikosarazott, majd lerázott mint a picsa. Nem. Nem fogom engedni Liamnek, hogy nyerjen. Az nem én lennék. Felemeltem az asztalon álló whiskey-s üveget, és egy hatalmas kortynyit gurítottam le torkomon.
-Megkeresem Zayn-t . –felálltam, és elindultam az ajtó felé.
Hát persze. Lehet vele van a csaj. Hisz utoljára őt láttam a közelébe.

Mikor kiértem, az utca tele volt autókkal. Fasza. Elkezdtem felkutatni Zayn kocsiját, de semmi. Hát persze ilyenkor kell az enyémnek is a szervizbe lennie. Nincs más választás. Ha nem akarom elveszteni a fogadást, akkor valahogyan kapcsolatba kéne lépnem Zayn-el. Ahogyan ismerem, akkora fasz kalap, hogy biztosan nem venné fel a telefont. Oké. Egy választásom maradt.
Hátramentem a garázshoz, kihoztam a motoromat, de még mielőtt felszálltam volna rá, elszívtam egy szál cigit.  Miután kiszívtam belőle az utolsó csepp nikotint is, felvettem a bukósisakot, és felültem a járgányra. Bekapcsoltam a motort, és elindultam megkeresni Zaynt.


Miután már vagy egy fél órája kerestem a nyom nélkül eltűnt lányt és Zayn-t,akkor kezdtem el érezni az erős alkohol mellékhatásait. A kezeim remegtek, a fejem lüktetett, mintha több ezren üvöltenének a fülembe, a szemeimet pedig alig bírtam nyitva tartani. Egyre kevésbé tudtam koncentrálni. Éreztem, ahogy az alkohol átveszi az uralmat a testem felett. Nem tudtam gondolkozni. Nem tudtam, hol vagyok. Csak annyit éreztem, hogy hirtelen elengedtem a motort, és ahogyan a súlytalanság törvénye erőt vesz felettem.

………………………………………………………………………………………………

Egy kórházban ébredtem. Nagy nehezen elfordítottam a fejemet a fény felé. Rossz döntés volt. Egy hatalmas ember állt felettem.

-Uram, eszméleténél van? – szólalt meg egy mély hang.
Válaszom csak egy mély morgás volt.  
- Don Prichard vagyok a Rendőrkapitányságról. Igaz, hogy Ön a mai éjszaka folyamán alkoholt fogyasztott?
- Valaki elárulná, hogy mit keresek egy kórházba? - Ültem fel az ágyon.
- Mondja, emlékszik arra, ami pontosan 2 órával ezelőtt történt? – tett fel újabb kérdést az ismeretlen alak.
- Várjunk, mi ez az egész? Valaki elárulná, hogy mi a faszt keresek egy kórházba?- néztem körbe. Vagy 3 zsaru vett körül. Ohh bazd meg Styles. Ebből baj lesz.
- Uram. Ön motorbalesetet szenvedett. Ezt feltételezhetően az alkoholfogyasztása okozhatta.
-A kurva életbe. – fogtam meg a fejem.
- Nyugodjon meg. Mivel másban nem okozott semmilyen kárt, ezért nem fog börtönbe kerülni.
- Hála. – sóhajtottam fel.
-De mivel ittasan vezetett, ezért nem úszhatja meg büntetlenül. A Rendőrkapitányságon azt a döntést hoztuk meg, hogy Önt, 3 hónap közmunkára ítéljük el.
- Most csak szórakoznak velem. – kitört belőlem a nevetés. – Én nem fogok az utcán mindenki szeme láttára szemetet szedni.Még az hiányzik nekem.
- Ne izguljon Mr. Styles. Nem kell szemetet szednie. Mivel a Langville-i High school-ban éppen tanár kisegítőket keresnek, és Ön már elvégezte az iskolát, ezért szívesen várják önt.
- Na persze. Ez csak egy rossz vicc. Én nem fogok iskolába járni 3 büdös hónapon át!- akadtam ki.
- Ön választ. Vagy börtön, vagy kisegítő tanár 3 hónapon át.

Bazdmeg Liam. Bazdmeg Zayn. Bazdmeg titokzatos csaj. Bassza meg mindenki. Baszki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése