2014. április 25., péntek

1. rész



Hola!



Ismételten visszatérnék, és meghoznám az első fejezetet. Már most nagyon szépen szeretném megköszönni a sok kommentet, és a kritikákat. Nagyon jól estek. Komolyan. Ez adott erőt ahhoz, hogy most meg tudjam írni ezt a részt. Az lesz a különbség, hogy most Harry szemszögéből olvashatjátok majd a történetet. (És mostantól szerintem felváltva lesz Noel-Harry szemszög) Remélem sokatoknak tetszeni fog a rész, és kérlek titeket, hogyha szeretnétek pipáljatok alul, vagy hagyjatok kommentet, esetleg iratkozzatok fel a blogra. Nagyon szépen köszönöm a figyelmet! Jó olvasást.
Katherine xx.


Megszerzem


*Harry szemszöge*

- Ohh haver. Már megint király bulit hoztál össze. Sok pia, jó csajok, Mint maga a mennyország. – lépett hozzám tetkós haverom, Zayn.
- Mindegyik bulim az. – megrántottam a vállamat. – Hol voltál az előbb?
- Felszedtem magamnak egy csajt. De kurva jól néz ki. – dicsekedik.
- Grat tesó. Úgy látszik, nekem is lassan akcióba kéne kezdenem-mosolyodtam el.
- Chh. Tipikus. – dörmögte orra alatt a kanapén ülő srác.
- Mit mondtál Liam?- fordultam felé.
- Mindig csak azokat a csajokat keresed, akiken nincs semmi ruha, kik dögösen táncolnak a bárpulton, és miután kiszúrtad a magadnak megfelelőt, leitatod, majd jól megfekteted, reggel pedig elküldöd. –nézett rám.
- Ahha. Szóval ezzel azt akarod mondani, hogy csak úgy tudok bárkit is magamévá tenni ha jól leitatom? Na jól figyelj, és tanulj a mestertől. –felálltam a kanapéról, és a velem szemben táncoló szőke csajnak intettem mutatóujjammal, hogy jöjjön ide hozzám.
- Te meg mit csinálsz? – szakított félbe Liam.
- Majd meglátod. –majd a felém közeledő lányra néztem. Igaz, rajta sem volt már túl sok textil, de a célom érdekében ez nem jelentett semmit. A lányt magamhoz húztam, csípőjét erősen megszorítottam, szemébe néztem, elővettem sármos mosolyomat, majd megcsókoltam. A csaj felvette a gyors tempót, amit diktáltam, majd mikor éreztem, hogy egyre jobban élvezi az egymással töltött csókcsatánkat beletúrtam a hajába, és még jobban a testemhez szorítottam. Még mielőtt jobban belemelegedtem volna a helyzetbe, eltoltam magamtól, majd a fülébe suttogtam , hogy „Elmehetsz” . A lány engedelmeskedett, majd visszaindult a táncparkettre.
- Liam csak döbbenten nézett rám, majd a döbbentsége után egy ördögi mosoly húzódott arcára. idegesített, hogy miért vigyorog ennyire. Nem értettem.
- Ezt a csajt már csak 2 pohár whiskey választja el a teljes K.O-tól. –mondta mosolyogva.
- És akkor mi van? – válaszoltam neki flegmán. – Látod, nem itattam le a csajt, még is elkezdett velem smárolni. És mint láttad, nem egyszerű kis csókocska volt. – kekeckedtem vele.
- Azt hiszed, ilyen könnyű felszedni egy csajt?- nézett rám.
- Mert miért ne? Nézz rám. Ki nem akarna velem lenni? – visszaültem mellé.
- Ha így gondolod. Van egy ajánlatom. Pontosabban..fogadásom. - mondta.
- Na hallgatlak. – kíváncsian vártam mondandójára.
- Szedj fel itt egy olyan lányt, akin van ruha. Nem fehérnemű. Rendes ruha. És úgy, hogy nem itatod le. Akkor elismerem, hogy minden csaj oda van érted. - kijelentésére kitört belőlem a nevetés.
- Te ezt most komolyan gondoltad? Nézz már körül. Itt nincs egyetlen olyan lány se, akin még van ruha. – mutattam körbe a hatalmas szobába.
- Nézz oda. Őt  szedd föl. – mutatott a bárnál ülő barna ruhás csajra. Nem tagadom, nem volt valami rossz csaj. De azért nem nézett ki valami könnyű prédának.
- Akkor ő legyen? – ismételtem meg.
- Igen. – mosolyodott el Liam.
- Rendben. Áll az alku. De úgy is meg fogom szerezni – kezet fogtam Liammel.
- Sok szerencsét, Harry. – intett a kezével Liam.Még utoljára kortyoltam egyet whiskey-s poharamból, kiittam az utolsó csepp alkoholt is.
Nagy levegőt vettem, majd elindultam a bárpult felé.

 Meg fogom szerezni a lányt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése