2014. április 21., hétfő

Prológus





Hola!
 

Szeretnék bemutatkozni: Katherine Styles vagyok. Ez életem első blogja. Mivel még nagyon kezdő vagyok, kérlek nézzétek el hibázásaimat. A történet egy lányról szól, (Noel Jenkins) , aki legjobb barátnőjéhez, Deznee-hez költözik Los Angelesbe. Barátnője egy zeneiskolába jár, ahova felvették Noelt is, és ez miatt is költözik barátnőjéhez. A lány új lesz még a suliban, de még mielőtt megkezdődne a tanítás, barátnőjével elmennek bulizni, ahol Noel egy ismeretlen férfival fog megismerkedni. Vajon mi lesz a srác szándéka Noel felé? Vajon ismét egymásra találnak majd a fergeteges este után? Ha kíváncsi vagy kettejük történetére, akkor olvasd el a történetem!:)
                                                                                                                                         Katerine.xx





Prológus



- Noel, mi tart ilyen sokáig felvenni egy átkozott szoknyát?- hallottam Deznee csípős hangját az ajtó túloldaláról.
- Mindjárt kész vagyok. – válaszolok neki, és egy hirtelen mozdulattal felrántom a ruha cipzárját a hátamon. Megigazítom ruhám barna pántját, szoknyám szegélyét lejjebb húztam, és kiléptem a fürdőből. Láttam, ahogy Dez mogorva arca hirtelen lesokkolt álarcot vesz magára.
- Ennyire rossz a ruha? – kérdezem tőle, és lenéztem a ruhámra.
- Ez..azta. Rohadt jól áll rajtad. Még jó hogy megvettem ezt neked. –mosolyodott el.
- Biztosan? –körbeforogtam, hogy hátulról is megnézzem magamat.
- Ne stresszelj már ennyit. A pasik odalesznek érted. –kacsintott rám.
Megköszörültem a torkom, majd szememmel elkezdtem keresni Dez ruháját, de nem láttam sehol.
-Dez..te mibe jössz? – kezdtem érdeklődni.
-Ő csak rámutatott az ágyán elterülő fehér csipkés csipkés ruhájára. Hasonlított az enyémre annyi különbséggel, hogy az enyém barna színű volt, és az ő szoknyája sokkal többet mutatott a kelleténél.
- Nem túl kihívó ez a ruha Dez? –felemeltem a szoknyáját, és végignéztem. – Ebből a fél segged ki lesz.
- De ez a lényeg te kis butus. Hisz ha nem mutatsz magadból semmit, ne várd, hogy bejutsz erre a bulira.
- De basszus..még csak 16 éves vagy. –próbáltam őt ráébreszteni arra, hogy nem túl jó választás az a ruha.
- Noel. Akarsz menni bulizni, vagy sem? Nélkülem úgy sem jutnál be. Még új vagy. Nem ismered a környéket. Vagy inkább ülni itthon egyedül, minthogy buliznál egy jót a legjobb barátnőddel? Hisz ezért is utaztál ide hozzám. – Igaza volt. Nem csak a suli miatt költöztem ide hozzá, hanem részben azért is, hogy végre több időt tudjunk együtt tölteni. És így, hogy az ő sulijába felvettek, így szeptembertől egy iskolába is fogunk járni.
-De..igazad van Deznee. – sóhajtottam. Válaszképpen önelégült mosolyát kaptam. Felálltam, odasétáltam a tükör elé, az asztalról felvettem a fekete szemceruzát, és felső szemhéjamra húztam egy csíkot.

………………………………………………………………………………………………

Miután mind a ketten elkészültünk, elindultunk a buli helyszíne felé. Már jócskán besötétedett, a kinti lámpákat már felkapcsolták,de még a sötét égbolt alatt is tisztán látható volt a többi csoport fiatal, akik valószínűleg ugyan oda tartottak, mint mi. Mikor egyre közelebb értünk a hatalmas buli helyszíne felé, egyre jobban elbizonytalanodtam.

Deznee hamar bejuttatott minket a buliba, hisz régi vendég volt már erre fele.
Mikor beléptünk a nagy épületbe, teljesen ledöbbentem. Itt Los Angelesbe sokkal másabbak a bulik, mint nálunk. Tombolt a zene,az emberek vonaglottak egymás előtt, mindenhol piros műanyag poharak hevertek a földön, és a legtöbb lány már kezdett megválni ruhadarabjaitól. 



Egy pár óra múlva már kezdett eldurvulni a helyett. Szinte mindenki megkínált valamiféle alkoholos itallal,én pedig mindegyiket szépen elutasítottam, kivéve a sört. Azt szerettem egyedül. Egyre több pasi szúrt ki engem magának, többen be is próbálkoztak, de mindegyik egy 6-7 évvel idősebb volt nálam, és persze mind részeg volt, és csak egyet akartak egy ilyen fiatal lánytól. A dörömbölő zenétől már a fejem is kezdett fájni, alig volt levegő a terembe, éreztem, hogy nem bírom már sokáig.
- Dezne. – kerestem őt a tömeg között, és szerencsémre meg is találtam őt. Éppen egy fiatal sráccal táncolt, láttam tekintetében, hogy már megivott 1-2 pohárral.
- Mi az? – nézett rám szúrós tekintettel.
- Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne tovább maradnunk. Menjünk inkább haza. – kérleltem.
- Héhéhé csajszi. –odajött mellém, és megölelt. – Nyugi. Még maradjunk egy kicsit, oké? Látod azt a pasit? – mutatott egy fekete hajú, tetoválásokkal teli srácra. – Épp most kért fel táncolni. Még maradjunk egy kicsit, kérlek. Menj a pulthoz, az ott felszolgáló srác, Luke régi haverom. Mondd, hogy a barátnőm vagy, majd ő segít neked. –nyugtatott meg.
Bólintottam, és elindultam a srác felé.


7 megjegyzés:

  1. Szia kész a kritikád,és várom a folytatást!:)
    http://ameddigkezedetszoritom.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nagyon tetszik a blogod.Először is már a fenti 'bevezető' szerűség felkeltette az érdeklődésem!Nagyon ügyesen fejezed ki az érzéseket amit nagyon kevés blog író tud csak.Még nekem is nehéz.Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik.És köszönöm,hogy kitetted nekem:)Várom már a folytatást:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon örülök neki. Amint tudom hozom!:)

      Törlés
  4. Szia :) Kész a kritikád!! :) http://designesfejlecszn.blogspot.hu/

    VálaszTörlés