2014. október 25., szombat

11. rész

Köszöntök mindenkit!

Elég rég volt rész, igen. De egy nagyon kedves lány kérésére és szavai hallatán ismét megjött az „erőm”, hogy folytassam ezt a szerény történetet. De: a mostani, és a következő rész más lesz, mint az eddigiek. De erről majd csak később. Jó olvasást!(:
Katherine xx.


Plakát

*Harry szemszöge*

  Egyáltalán nem éreztem bűntudatot a Deznee-vel való találkozásról. Egyszerűen megérdemelte azt, hogy lásson engem. Mással. Csak vissza akarom neki adni azt, amit ő tett velem. A haragomat, amit ő váltott ki belőlem a kínt, amit átéltem, és a szégyent, amiért hagytam neki, hogy ezt tegye velem. Ezekkel a gondolatokkal játszadozva motoroztam el a suliig. Péntek. Az első hét vége. Ezt az egy napot kell még végig csinálnom, és végre jöhet a hétvége. Csajok, buli, és tömérdek pia.
 Az iskola folyosóján sétálva megálltam a faliújságnál. A szemem megakadt egy plakáton.
„ Jól tudsz énekelni? Vagy van egy zenekarod, amit szívesen megmutatnál másoknak is? Meg akarod csillogtatni a tudásod? Akkor várunk téged Péntek este a Sparkle club-ba. Belépő ingyenes. Várunk!”
- Ön is jön, Mr. Styles? – kérdezte tőlem a balra álló csaj. Nem volt rossz, de nem fogadnám el egy éjszakára se.
- Kik lesznek ott? – Kérdeztem, majd ránéztem a lányra. Mindjárt szétesik. Biztos a szexiségem miatt.
- Hát,öhm a suli legjobbjai. Na meg mi is. – mutatott a barátnőjére.
- Akkor lehet, elmegyek. – mosolyogtam rájuk.
- Majd keressen meg minket. – mondta a csaj, majd elkezdte csavargatni a haját. Tuti bejövök neki. Bár..kinek nem?
- Ne haragudjatok lányok, de most el kell intéznem egy telefont. – mutattam magam mögé, és elindultam a másik irányba.

Suli után elmentem Zayn házához.
- A régi csapat. – léptem be égig érő vigyorral a házba.
-Fiúk, álljatok vigyázba, megérkezett a Tanárúr. – szólalt meg Liam.
-Kussolsz, kenyeresfiú. – vigyorogtam rá.
- Lányok, kezdhetnénk végre a próbát? –szakított minket félbe Zayn.
- Hiányzik a Szöszi. – mondta Louis.
- Biztos kajáért van. – mondta Zayn.
Nyílik az ajtó. Egy szőke hajú srác jött be rajta.
- Bocs skacok, de muszáj volt beugranom egy kis kajáért. – mondta teli szájjal az érkező.
- Most is hoztad a formádat, Horan. – röhögtem, és elvettem tőle a két tál csirkecombot.
- Amúgy, mit is keresünk mi itt? – kérdezte Louis.
- Ötletem lett. – válaszoltam.
- Még mindig azt a tyúkot akarod felszedni, amit még Liam-mel fogadtatok?

- Pontosan. Nem adom fel. – röhögtem.
- Tudjátok, ő Mr. Styles. – mondta Louis.
- És nekünk mi közünk a „csajodhoz”? – kérdezte Szőke herceg.
- Ma este buli lesz, ahol amatőr zenészek és énekesek léphetnek föl. Mit szólnátok hozzá? – mondtam.
- Milyen buli?
- Sima szombat esti gimnáziumos buli. Sok pia, és bige. Még van kérdés?- mindenki nemmel bólintott.
- Gondolom, valami olyan számot kellene énekelnünk, amivel elcsábítod a csajt.
- Remek gondolatmenet Malik Úr. – tapsoltam meg.
- Akkor nem kéne elkezdeni gyakorolni? – kérdezte Liam.
- Amint megettem az utolsó csirkecombot, tőlem kezdhetünk. – mondta Niall.

 A színpad mögött álltunk. Ideges voltam. Érdekes. Régen, mikor nagyobb tömeg előtt kellett énekelnünk, még akkor sem izgultam ennyire, mint most. Talán azért, mert itt van Ő is? Lecsavartam
az ásványvizes palackom kupakját, megittam az utolsó cseppig is, majd elhajítottam a flakont.
- Fél perc, és ti jöttök. – szólt hátra egy férfi.
- Hát akkor, újra együtt a nagy csapat. – Mondta Louis.
- Jók leszünk, fiúk. Csak úgy, mint régen. – Bátorított Zayn.

Ekkor megszólalt a dal. A mi dalunk. Előre álltam, erősen megszorítottam a mikrofont. Eljött az idő. 1..2..3.. Nyomás! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése